۱۳۸۹ اسفند ۲۸, شنبه

حس و حال عیدانه ای موجود نمی باشد

به امید حق که مبارک است.امیدوارم شادی و سلامت و برکت در این سال گریبانگیرتان بشود و سالهای سال ول کن نباشد :)
ولی خوب دروغ چرا؟ اینجانب هرچی کانال های ایرانی و جمهوری اسلامی رو نگاه می کنم که یک کم حس و حالشون دامنم رو بگیره انگار نه انگار.
هرچند نمی شه اینطوری بیمار گونه باهاش برخورد کرد.اینکه بهار میاد و طبیعت نو می شه قابل انکار نیست.امیدوارم ما ملت دقیقه نود در سال نود کاری کنیم کارستان.
من در سالهایی که ایران نیستم سفره هفت سین نداشتم :) قسم خوردم که دیگه عیدم عید نباشه تا وقتی که ایران ازاد بشه.
به امید دیدار همه شمایی که دوستتون دارم در نوروز ۱۳۹۱ :))

۹ نظر:

  1. پریسا جان سلام
    عید رو تبریک میگم
    امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشی به همراه احمد آقا
    سال 91 هم ایران باشی و همه با هم جشن بگیریم

    پاسخحذف
  2. پریسابانوی گرامی
    منم تقریبن همین حس شما رو دارم ولی با این وجود امیدوارم سال نو، سالی چنان پیروز برای شما و همه ی مردم ایران باشه که نوروز آینده رو بتونیم با آزادی و شادی راستین در خاک ایران و در کنار هم جشن بگیریم.

    پاسخحذف
  3. سال نو مبارک و آرزوی بهترین ها را برای شما دارم،
    کتاب شما را نیز الان یاداشت کردم که بگیرم و بخوانم، نظرم را خدمت شما ایمیل می کنم و افتخار دارم که مورد محبت شما واقع شده ام

    پاسخحذف
  4. پریسای عزیز نگران نباشد! این که نوشتی عوارض طبیعی دوری از شیراز است. فکرش را بکن! نوروز را انگاری فقط برای شیراز خلق کرده‌اند! درست روز 29 اسفند درخت‌ها سبز و شکوفه‌ها یکی پس از دیگری هویدا می‌شوند! کجای دنیا طبیعت با این دقت تقویم را ورق می‌زند!؟
    عزیز دلم امیدوار باش که دوری از شیراز دیر نخواهد پایید و بهار دلهای ما دل شکسته‌گان هم فرا خواهد رسید.
    بی آخوند و ملا و مفتی، نوروز ات پیروز و دلت شاد و سرخوش باشی

    پاسخحذف
  5. دوست عزیز بهارتان سبز و نوروزتان مبارک با د .

    پاسخحذف
  6. پس بشین تا شاید لنگش کردن

    پاسخحذف
  7. نو رسته گان در این مغاک، سر میکشند هنوز در تازهء ِ بهار
    یعنی که هر نهال درختی سترگ را در خاطرش در بهانه است
    و روز را، امید را، طلوع را
    در سایهء ِ طبیعت، در خواهش است
    *
    بی آنکه
    بانگ شغالان عصر
    در زوزه های شب زده آنرا خفا کند، بهار، در میرسد هنوز، بعد از هزار سال سیاه
    *
    آری ، سپند را جاگزین فقط فرودین بود

    *
    این ارمغان پاک، این یادگار نیاکان سخت کوش
    این ازدواج طبیعت در ایران زمین ما، بر هر تنابنده که ایمان را
    در حفظ روز به عادت است، و نه در مقام عاز ،
    فر خنده و گرام

    نورز تان پیروز
    هر روزمان نو روز

    دامون
    ٢٩/ اسپند/١٣٨٩

    پاسخحذف
  8. ولش کن پریسا نزنش گناه داره:D
    سال نوت مبارک خواهرم
    ایشالله سال دیگه همگی باهم نوروز رو تو تخت‌جمشید و کنار آرامگاه کوروش و داریوش جشن میگیرم
    بعدشم اینکه حال یه امسال رو بخاطر منم که شده یه سفره هفت‌سین سبز پهن کن و عکسش رو بزار تو وبلاگت تا این برادران که میگن داری لنگش میکنی یکم درس غبرت بگیرن

    پاسخحذف
  9. پریسا جان دلم سلام.از اینکه همیشه احوالپرسم هسی ممنونم.متاسفانه پیری زود گریبانگیر من شد.:(((
    امیدوارم سال نو تو هم مبارک باشه و دیدارها در ایران آباد

    پاسخحذف