۱۳۸۹ فروردین ۲۲, یکشنبه

جهان قشقایی زود رفت

دیار ما شیراز قهرمان و  هنرمند و شاعر زیاد دارد.
ولی‌ جهان یکی‌ از استثنایی‌ هاست.نمیگویم بود چون صدا نمیمیرد.
دچار درد دست و بعد حالت تهوع میشود.و چند لحظه بعد که اورژانس می‌رسد میگویند به خواب ابدی رفته است.
 به همین سادگی‌..مرگ به همه ما همینقدر نزدیک است..
احمد و جهان رفیق بودند آنقدر که وقتی‌ احمد از آمریکا خارج میشد جهان زحمت کشید و او را به فرودگاه رساند.
احمد میگوید میان راه از من پرسید احمد میری ترکیه! پول زیاد همراهت نباشه.
وقتی‌ احمد میگه چقدر!! جهان میگه وای وای خیلیه..بده من بریزم حسابت.
فردا وقتی‌ در ترکیه حساب را چک کردیم پول در حساب بود.
و ما از سرعت عمل و مهربانی و مسئولیت پذیری ایشون تعجب کردیم.
او همیشه قابل اعتماد‌ترین ایرانیها بود.
ایشون یکی‌ از کنسرتهاش رو با فیلمبرداری کوجی زادوری داده بود به احمد که موزیک ویدئو ازش درست کنه میتونید از این لینک این ویدئو‌ها و صدا و آهنگ‌ های قشنگ و به یاد ماندنی رو ببینید.
خوشا به حال آنهایی که زودتر می‌‌روند.
 نامی‌ هستند و آبرو دار .
و وجدانی آسوده دارند.
روحش پر از رحمت الهی.


۴ نظر:

  1. من واقعاّ ناراحت شدم
    خیلی صداش رو دوست داشتم
    تو دوران دانشجویی و تو خوابگاه با صدای جهان و معین و هایده واقعاّ خاطره داشتیم

    پاسخحذف
  2. وقتی هایده مملکت چند قاره اونطرفتر از مملکت خودش مرد با همون سن و سال کم خیلی ناراحت شدم.. وقتی که مهستی هم مثل هایده مرد عصبانی بودم.. حالا هم که جهان فوت کرد نمی دونم چی بگم!
    آهنگ بسیار زیبابی از جهام لینک کردی. بدون شک ادیتش هم استادانه بود. به امید پایان یافتن معماهای روزمره در کشورمون...

    پاسخحذف
  3. امروز شنیدم ناراحت کننده بود اکثر هنرمندان خوبمون دارن می رن و این بسیار دردناکه.روانش شاد

    پاسخحذف
  4. متاسفانه یکی از استثنا ئی ترین صدا های لس آنجلسی که اتفاقا شخصیت کم نظیری هم داشت از دست دادیم. احتمالا پس از فوتش و در پی انتشار آلبوم جدید بسیار معروف تر و محبوب تر خواهد شد!

    پاسخحذف